Des del 19 d’agost fins a l’11 de setembre celebrem a la comarca les Jornades Gastronòmiques de la Tomaca i l’Horta del Priorat! Enguany amb la participació de fins a 29 socis de Priorat Enoturismem ebntre allotjaments, agències, cellers i restaurants.
L’objectiu d’aquestes jornades és posar en valor l’essència i la tradició gastronòmica de la comarca, a més de donar un valor afegit a la Fira de la Tomaca del Priorat.
A més, el proper 19 d’agost podreu gaudir del Tast del Castell (ja es pot consultar el llistat de socis que participaran i les seves propostes pel tast/maridatges).
En breus podreu consultar també tot el llistat d’establiments participants i les diferents experiències que els socis posen a la vostre disposició per a les jornades.